Sommerhus

Væk fra virkeligheden igen :)

Ihhh altså, det med at komme tilbage til virkeligheden og hverdagen efter en uges ferie, det havde jeg lidt svært ved. Så efter at ha været hjemme i 2 dage tog vi en impulsiv beslutning. Torsdag aften lånte Tobias en bil af hans far som havde anhængertræk på og så pakket vi bilen og kørte i IKEA, 2 timer før de lukket. Med fuld fart og lidt stres fik vi købt lidt flere møbler op til sommerhuset. Vi lejet en trailer og fik smidt (okay vi smed det ikke) vores møbler ind i den og så kørte vi op til sommerhuset. Vi var der oppe ved 23.00 tiden og Liva var faldet i søvn i bilen. Hun blev lagt og vi gik selv i seng.

Fredagen gik dagen med at samle møbler og så havde vi inviteret min søster, hendes kæreste Kasper og deres datter Amelia op til hygge, mad og overnatning. Vi var en tur hos Olga’s og få en is, imens fik Liva og Amelia hoppet på en stor hoppeborg som var sat op ved siden af. Vi har også været på stranden og kigge på sten. Liva og Amelia lærte at kaste sten i vandet og de syns det var noget af det sjoveste 🙂 Min søster og jeg kørte tur nede ved havnen og købet frokost hos fiskehandleren. Om aften da de små sov spille vi spil og hygget.

Om lørdagen kom min mor op og besøgte os. Liva havde ikke set hende i flere dage da vi jo har været ude og rejse. Ihhh hvor blev hun glad da hun så sin mormor. Hun havde købt en sandkasse til Liva, og den brugte Liva og Amelia rigtigt meget tid på at sidde i resten af dagen. De hygger sig virkelig i hinanden selskab de to. Elsker at der kun er 4 måneder imellem dem og at de elsker at være sammen og lege. Min mor blev og spiste med til aftensmad, og om aften kørte de alle sammen hjem.

Søndag har vi (Tobias, jeg, Liva og Bonzo) bare hygget oppe i sommerhuset. Vi tog hjem søndag aften. Men det har været dejligt at komme væk igen fra hverdagen. selv om det kun var 3 dage. Jeg burde være frisk og ha masser af energi til at klare alle de praktiske ting, efter jeg har været på en lækker ferie uden at skulle tænke på noget som helst. Men de 2 dage vi var hjemme efter vores ferie var bare for meget, alt for meget for mig. Jeg var ved at blive kvalt af alle de ting jeg skulle nå, indhente pga vi havde været på ferie, praktiske ting der skulle gøres hjemme i lejligheden. Jeg havde så mange planer og aftaler på samtid, så det hang ikke sammen for mig. Som et korthus der vælter ned over mig. Jeg havde for mange bolde i luften!

Det er det skønne ved at have et sommerhus. Når det bliver for meget for mig, så kan jeg/vi altid tage væk fra hverdagen og de praktiske ting og tag der op. Jeg tror at sommerhuset bliver mit pusterum. Et sted jeg kan flygte til når jeg ikke føler jeg kan trække vejret. Og det er vel ikke nogen dårlig ting at have sådan et sted??IMG_0596 IMG_0600 IMG_0607 IMG_0611 IMG_0615 IMG_0625 IMG_0626 IMG_0628 IMG_0630 IMG_0631